|
Inlägg #1: Postat: 2002-10-11 14:22:00
|
|
Kalle forts |
Det verkar snarare som att alla bestämt sig för att strunta i lagen och "fucka upp" dig så mycket det bara går! Undrar varför? De kanske helt enkelt är rädda för din sambo och orkar inte ta striden mot honom?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-10-11 14:26:00
|
|
Kalle forts |
Saknar ryggrad helt enkelt! Kan man föra liv och överklaga någonstans? Advokatsamfundet? Har inte bankerna någon ansvarsnämnd eller liknande, som ska verka för "god sed" och så? JO-anmäla beslutet om underhåll? Fast om det kostar pengar och man är helt utan så kan det ju bli svårt.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-10-11 14:27:00
|
|
Kalle forts |
Han måste verkligen vara en jävel på att övertala folk, om han t o m lyckats vända barnen emot dig! Undrar hur han lyckats med det? Hoppas de kommer på bättre tankar!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-10-11 14:31:00
|
|
Kalle forts |
Fan, jag fick ont i magen när jag läste det här! Man tror att man har ett skyddsnät i samhället, men det visar bara hur utsatt man kan vara om de som har betalt för att hjälpa folk sitter på sina feta rövar och skiter i varför de får betalt!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-10-12 05:34:00
|
|
suz |
det är lätt at övertala barn, tonåringar kan inte tänka sej sin mamma med en annan man och om man dessutom säjer: jag er pappa vil så gärna gifta mej med er mamma men hon är otrogen med flera män bla på sit jobb, en tonåring har svårt att ens mamma inte vil stanna hos hans pappa och at hon kanske tagit i en annan man !
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-10-12 05:35:00
|
|
suz |
jag trodde det fans rättshjälp för mej men det fins det inte,,,
|
| |