|
Inlägg #1: Postat: 2002-10-03 14:56:00
|
|
nilla |
var har du för mobilnummer? ska på spy bar ikväll! wanna join!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-10-03 15:59:00
|
|
Krillle |
Att bli tillsammans med någon bara för att bli tillsammans med någon kommer nog inte sluta bra. Själv njuter jag av mitt liv i frihet.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-10-03 16:39:00
|
|
P-A Fredriksson |
Jo du vi har det inte lätt. Jag skrev "handbok för män" här för ett tag sedan. Jag har insett vad som krävs :
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-10-03 22:15:00
|
|
Stella |
Kom igen om 8 år till och tänk dig din angst då.
Mitt jobb för närvarande tycks vara att peppa de män i omgivningen som fortfarande är singlar eller rentav oskulder vid fyllda 35.
Men då finns det i regel anledningar till det också. Det hjälper om ni som män fattar en vink, åtminstone när den är direkt kopplad till en slägga.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-10-03 22:58:00
|
|
man som passerat 30 ej längre singel |
Unga svenska kvinnor har ofta fullständigt orealistiska krav och förväntningar på killar och relationer. De förväntar sig en kille med fotomodellutseende, bra jobb, god ekonomi etc., trots att de själva inte lever upp till motsvarande krav. Dessutom ska man vara snäll, jämställd mjukiskille när det passar, och tuff machoman när det passar. Inte konstigt att många svenska män söker sig utomlands för att finna en partner!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-10-06 15:42:00
|
|
klas |
Tips: utseendet är rätt egalt för tjejer, hel och ren räcker. Viktigast är att skaffa sig status, detta gör du genom att skaffa bättre jobb, bättre titel eller att framstå som ledare/centralfigur, det räcker oftast med ett lokalt sammanhang, bostadsrättsförening, klubb av nåt slag etcfast jobbet är bäst. Dessutom tycker de om att man är aktiv och om sig och kring sig. Dessutom bör du fungera socialt, dvs ha förmåga att lyssna och fatta vad som pågår.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-10-06 15:54:00
|
|
klas |
tips2: Dejting och relationsbildning är ett spel med rätt tydliga regler, nästan alla tjejer har en statuströskel, dvs att de har en nedre gräns för vilken typ av man de kan tänka sig att dejta. Tröskeln beror på vad tjejen anser om sin egen status och attraktionskraft. Det är inte bra att bara precis klara av att ta sig upp till tjejens statuströskel, det blir ett väldigt jobbigt liv och antagligen ett kort förhållande, säkrast är att ha en viss marginal.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-10-07 10:37:00
|
|
Karin |
Var finns alla singeltjejer?
Jag umgås i en stor grupp som till ca 70 består av män. De tjejer som ingår i gruppen har alla utom en ett fast förhållande som varat i några år. Det finns massor med fantastiska singelkillar i den här gruppen, men var kan man hitta trevliga singeltjejer som man kan lära känna för att sedan få i dem i gruppen? Vi lär sällan känna några nya eftersom vi har hängt ihop så länge och trivs med varandras sällskap, så hjälp oss!
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-10-10 10:22:00
|
|
Gud för vissa |
Roland, du har varit singel i x antal år. Du har ännu ingen tjej. Du är bög. Köp upp dig på vaselin och åljsukepiller och gå och sätt dig i närmsta allmänna bastu och du kommer snart att få ditt livs åktur. Grattis
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-10-15 14:22:00
|
|
Hasselbergarn |
Till alla dessa hurtiga jävlar som kommer med alla dessa satans uppmuntrande tillrop och förbannat korkade fråga om varför man inte skaffar sig tjej finns det en djävla massa säga och inget lämpar sig i tryck. Singel är ett förskönande uttryck av den kalla sanningen att man är ensam. No more, no less!
|
| |