|
Inlägg #1: Postat: 2002-08-09 20:23:00
|
|
Stefan |
Du verkar ha en lite väl smal syn på demokratibegreppet. Är du påverkad i dina åsikter hemifrån, eller har du kommit fram till allt detta på egen hand?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-08-10 10:48:00
|
|
Jim B |
När man är ung och börjar få syn på världen inser man vilket skithål man sitter i och så får man bråttom.Allt Genast! Inget får verka dröjande eller långsamt,"dig har dom verkligen lyckats med" kanske man säger till sin föräldrageneration.Att sedan verklig förändring går plågsamt sakta, det får man lära sig senare. Nu är allt bara fort fort fort!Generation efter generation samma sak.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-08-10 17:32:00
|
|
erik z |
Jag skulle säga att det finns alldeles för LITE misstro mot auktoriteter i vårat samhälle. Det är bara sunt att ungdomar ifrågasätter systemet istället för att helt enkelt gå som får till röstbåset. Om man sedan kallar sig utomparlamentarisk vänster, frihetlig, högeranarkist eller vad som helst spelar inte så stor roll.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-08-10 18:50:00
|
|
Jukka |
Hårvåffelmaskinen blev väl populär under något år någon gång i mitten av åttiotalet orkade inte läsa längre... jag betvivlar att många 5-, 6-åringar använde sig av en sådan. Tjejerna jag gick i högstadiet med använde den däremot...ofta och mycket, och dom är som jag 70-talister. Orkade inte läsa längre
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-08-13 22:38:00
|
|
Sammy |
Du glömmer det viktigaste miljöproblemen !!!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-09-02 19:04:00
|
|
anonym |
mycket bra
|
| |