|
Inlägg #1: Postat: 2002-08-02 15:50:00
|
|
KYREUS |
Varmt Tack Ramona Danlen!! Världen behöver oss alla...och vi får tänka och tala MYCKET FRITT.
ps läser alltid det Du skriver,
när jag hinner ds
Tillägg: med fritt menar jag inte ord med syfte att skada
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-08-02 17:42:00
|
|
gregorius |
Mer moraliserande skribent än Kyreus är svår att hitta. Bara det han anser gäller. Sen pådyvlar han alla som har annan syn på saker och ting att vilja skada. Förfärligt egocentrisk.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-08-02 17:51:00
|
|
D F |
Det är skillnad att ha en åsikt om Artiklen än att ta till personliga påhopp mot skribenten som skrivit artiklen.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-08-03 11:08:00
|
|
KYREUS |
Svar 1 till Gregorius: att jag skulle vara moraliserande? Har jag aldrig någonsin hört: tvärtom beskylls jag ständigt i Kyrkan för att vara o-moralisk. Sen kan jag medge att jag när det gäller mina ideer har en stark övertygelse; liksom många andra. DOCK: var och en får tro som den vill. Vet självklart om att många varken tycker om mig eller mina åsikter. Stör mig inte alls...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-08-03 11:10:00
|
|
KYREUS |
Svar 1 till DF Diana Falheim?: Mycket fint och träffsäkert formulerat Diana. Du pekar på en av debattens centrala prinicipfrågor. När börjar Du själv skriva igen förresten? Saknar Dina mjuka fina texter. mvh KYREUS
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-08-07 19:51:00
|
|
Diana F |
Jag har tänkt att börjar skriva i september/ oktober när jag få pengar från CSN. Nu är jag rätt så pank. Ska ladda upp med ngn/nga noveller tills dess har jag tänkt mig.
mvh / Diana Falheim
|
| |