Inlägg #1: Postat: 2002-06-26 16:14:00
|
Carola |
Näpp, det kan jag inte, då hon senare bad om ursäkt. Men kanske du vill hjälpa mig på traven med funderingarna där:
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-06-26 17:50:00
|
Till Carola |
Kanske För att du ser bättre ut då.. eftersom det är ett faktum att fler killar gillar stora bröst än små. Med det påståendet menar jag inte att du är tillräcklig som du är - skönhet säljer så kommer det alltid vara !
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-06-26 17:52:00
|
anna a |
man "ser inte bättre ut" med stora bröst. det är vår sjuka värld som gör att vi tror det.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-06-26 18:00:00
|
Carola |
Hm, vadå ser bättre ut? Vad är det för fakta du stödjer dig på när du skriver att killar gillar stora bröst mer än lite mindre? Så du menar kanske att skönheten hos en människa hänger på storleken? Och kvinnor/tjejer/barn ska då alltså testa alla dessa "medel" för att få större bröst för att du/de tror att fler killar gillar det? För att bli accepterade? Skönhet är mycket, mycket mer än bröst! För övrigt håller jag med Anna A.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-06-26 23:43:00
|
Flemens svar på 2 |
Visst gillar jag större bröst än mindre, men tro mig, det går inte att fejka in storlek se mitt andra inlägg Fast iofs ser det bra ut medan kläderna är på och då kan man ju lika gärna stoppa nåt i BH´n. Är det förresten vanligt bland kvinnor att uppmärksamheten från många är viktigare än från en? För man hoppas väl inte på att få drömprinsen som tar henne på grund av implantat
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-07-01 08:49:00
|
Joakim Johansson |
Det handlar väl egentligen om proportioner, något som vi människor ofta finner vackert. En proportionerlig kropp anses alltid snygare än en som inte är det. Oavsett om det är en manlig eller kvinnlig sådan. Har en kvinna bröst som matchar hennes övriga kropp så ser det med andra ord bra ut. Därför kan mindre bröst vara mycket attraktiva på en smal och slimmad tjej, liksom större bröst gör sig bra på en kurvig och välartad kvinna.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-08-19 11:19:00
|
pragamtisk |
tror att det handlar om projektion... det är med andra ord väninnan som vill ha större bröst.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-09-23 23:19:00
|
klas |
kan bara tala för mig själv, gillar inte stora bröst.
|
|