|
Inlägg #1: Postat: 2002-06-22 17:52:00
|
|
Johanna |
Fortsättning... för jag kan inte se hur en närmast till naken tjej kan göra någons dag bättre, även om det kanske sprätter till i byxorna på någon tonårspojke så kommer han antagligen aldrig få se djupt in i de förföriska ögonen på riktigt, eller smeka den pinnsmala kroppen, på riktigt. Resten av oss bara ser och ser bort. Kanske skulle ett citat i stil med: ”Im not afraid of storms, for Im learning how to sail my ship." Sitta finare?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-06-22 20:34:00
|
|
Marcus P |
Det tror jag absolut att det gör! Jag har själv varit med och klistrat upp såna affischer i föreningen Loesje. Tro mig, det fungerar! Problemet är ju, som så ofta annars, pengar. Att klistra utan att betala är förbjudet. Och vem vill betala för peppande historier och citat? Vem kan tjäna pengar på dem?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-06-23 05:31:00
|
|
snorunge |
Johanna, det kan väl inte vara fel att visa upp bilder på nakna tjejer, även om dessa skulle råka vara sötare än du. Det handlar bara om din avundsjuka på dessa tjejer som är sexigare än du.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-06-24 15:59:00
|
|
Vincent |
Snorgärsen - Är du så fullständigt övertygad om att Johanna inte är vacker? För det är väl det du syftar på när du skriver sexig? I den mån du skriver trams som detta, kunde du väl skylta med ditt namn istället för vad du råkar ha på tallriken! – bara såå patetisk
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-06-25 09:58:00
|
|
snorunge |
Ja, jag är fullständigt övertygad om att Johanna tycker att hon inte är tillräcklig vacker och får komplex när hon ser bilder av nakna tjejer. Och du får väl ge fan i vad jag har på min tallrik. Är det mitt namn du vill komma åt eller är vad jag tycker? Vad är det du förespråkar själv då, sensur mot utvik, eller?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-06-27 09:39:00
|
|
Vincent |
Visst, det är jobbigt när man tvingas använda huvudet till annat mer än de mer basala somatiska funktionerna. Det blir så mycket lättare när man sätter etikett på tillvaron - antingen är man ”för” eller ”emot”, antingen är man "dum" eller "snäll", antingen är man tjuv eller polis. Komma här å komma va, tro att man är nått - antingen ”för” eller ”mot”.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-06-27 16:49:00
|
|
snorunge |
Jo men visst finns det skit smarta typer och finns det skit dumma också, och sen finns de som ligger nånstans mitt i mellan. Men du sa fortfarande inget om ditt ställningstagande angående sakfrågan ja eller nej till utvik och varför.
|
| |