|
Inlägg #1: Postat: 2002-06-19 22:27:00
|
|
Samuel Sirén |
Paolo Roberto har rimligen uttryckligen en "oseriös-stämpel", av flera skäl.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-06-19 22:57:00
|
|
Magnus Andersson |
svarsdel 1 Jag dessikar dit inlägg lite: Vad menar du med att Paulo "rimligen uttryckligen" har en oseriös-stämpel? "Uttryckligen" kan ju per definition inte vara något med enbart den sannolikhet som "rimligen" implicerar. Antingen är Paulo utryckligen oseriös och om man inte nämner någon utsaga får man väl anta att han själv ska ha uttryckt detta eller också är han inte det
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-06-19 23:00:00
|
|
Magnus Andersson |
svarsdel 2 Socialdemokraterna som sätter honom högt på sin vallista måste uppenbarligen betrakta honom som seriös. Hans boxarkonkurrenter betraktar honom som seriös boxare, och jag har inte ens hört någon moderat kalla Paulo oseriös, även om han nog i viss mån lär vara det som politiker.
Kul att se dig på sourze förresten! Tror du att jag har några utsikter att skaka om i denna "vänstermedia-plantskola"?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-06-19 23:24:00
|
|
Bertram |
Magnus >> Förlåt att jag lägger mig i men jag vill bara önska dig lycka till. Du kommer att få skaka ordentligt...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-06-20 00:45:00
|
|
Samuel Sirén, svar till Magnus A |
Avsåg att han rimligen har en "oseriös-stämpel" som politiker; inte direkt någon kandidat till konstitutionsutskottet, ens på mycket lång sikt, om man så säger. Boxning räknar jag här till populärkulturen. - Det är ganska enkelt att "skaka" på Sourze: Artiklar som på swnet.politik endast väcker förstrött intresse får nästan folk att göra i byxorna av harm här på Sourze.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-06-20 11:23:00
|
|
pUs |
Magnus; Ånej. Du vet väl att det är en realitet för nybakade sossepolitiker av manskön att dessa inte får någon bekräftelse förrän de vikit ut sig. Ytterligare ett resultat av matriarkatets förtryck. Stackars män, stackars Paolo.
|
| |