Kayo tar av sig, Kaysa förfasar sig

Inlägg #1: Postat: 2002-06-16 04:31:00
Juanita
Talangfulla är att ta i. Kayo känns bara patetisk och en b-kändis som har kämpat för att hålla sig kvar från 80-talet. Afro-dite är bara ett bevis på att människor är korkade och köper allt som visas i TV-rutan.
Inlägg #2: Postat: 2002-06-16 17:28:00
Michael Lundahl
Vilka signaler Kayo förmedlar? Tja vad sägs om följande: Att man skall vara stolt för sin kropp... såpass att man utan en tråd kan visa upp den på framsidan av en tidning. Jag tycker det verkar vara en rätt bra signal i dagen läge då tjejer har komplex för sina kroppar. :
Inlägg #3: Postat: 2002-06-16 17:45:00
Ia
Verkar vara en bra signal till tjejer som har komplex för sina kroppar? Eru helt djävla pantad i huvudet? Fattar du inte att såna som Kayo föder denna djävla ångest? Hon signalerar ju för fan att du ska vara smal, snygg och vältränad för att få visa upp sig. Fattar du verkligen inte det?
Inlägg #4: Postat: 2002-06-17 00:10:00
Jonaas
Hon förmedlar till unga tjejer att de måste ha snygga smala kroppar och vara nakna för att accepteras. Har man talang för någonting annat t.ex. att sjunga är det sekundärt om man är tjej. kroppen, och att visa den, ÄR vilktigast. DET förmedlar Kayo. Men hon säger väl bara "tänkte inte på det"
Inlägg #5: Postat: 2002-06-18 22:00:00
NN
Tyckte också att Afro-Dite var kul och bra, nu är dom bara utvikningsbrudar i mina ögon, sådana går det 13 på dussinet. och den där dressen dom tänkte ställa upp i där dom i stort sett visade hela rumpan. Det är ju TV och inte radio sa dom, men ingen manlig artist ansåg att man skulle visa rumpan för det, konstigt va? Nej, Afro-Dite är helt ointressanta för mig nu.
Inlägg #6: Postat: 2002-06-19 23:49:00
Bertram
Undrar just vilka det finns flest av, dansbands-/schlagersångerskor eller utvikningsbrudar? Inget av skråena tilltalar i alla fall mig särskilt mycket. Men, men, bara folk är nöjda med det de livär sig på...
Laddar...