|
Inlägg #1: Postat: 2002-06-11 19:34:00
|
|
Johanna P A |
Visst, och RFSL gor annu idag skolornas sexundervisningspaket. Klart den vande sig till dig och mig. Vem annars? Jag sager ju inte att homosexuella i sig skulle syssla med detta, men att det var en grupp som UTNYTTJADE RFSL for sina egna syften och uppenbarligen har an idag makt eftersom ingen avslojat dem. Utom Hollender. SE FILMEN SE FILMEN SE FILMEN! Det har borjar bli saa otroligt tjatigt.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-06-11 22:41:00
|
|
Inger |
Du är helt ute och reser! Och Glöm P Hollender! På 70-talet hade inte RFSL något makt att tala om. Det var de strajta sexliberala som grundade sin sexualsyn på bl a Freuds s k infantila sexualitet. Mig veterligen köper än idag kvinnor gärna den teorin, då det gynnar kvinnan... Ta t ex Anna Wahlgrens Barnaboken, i vilken hon skriver: Forts.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-06-11 22:47:00
|
|
Inger |
"En ung man på tolv år t ex kan hysa mycket avancerade sexuella fantasier kring sin mor". Slut citat.
Här kan störda kvinnor/mammor hämta stöd för sina sjuka beteenden. Detsamma gäller för den pappa som "gifter sig" med dottern.
Visst, idag står RFSL bakom endast en del av skolmaterialet ang. sex & samlevnad. Vad är problemet???
|
| |