VM mitt i sommaren. Skandal!

Inlägg #1: Postat: 2002-05-17 11:36:00
Carola
... finns fortsättningen, ta den med;
Inlägg #2: Postat: 2002-05-17 15:41:00
sten
Konsulenter och jämställdhetsombudsman hade hållt föredrag hela dan för blandat roade.Jag skulle vara emot i debatt. Så avslutade jag med "efter kaffet vill.."VD:s ansikte blev som ett russin de andra stirrade skräckslaget på den hetlevrade jämställdhetsombudsmannen. Sen kom andra versen som vi nu är inne på."å ni små dockor med ert fnitter och nojs, visst är det jusigt att ni finns, hur skulle annars vi få stiliga bojs om vi inte hade kvinns.Små t..
Inlägg #3: Postat: 2002-05-17 15:47:00
sten
förtjusande, men: Sen blir de chefer och skaffar sig svart dräkt och slips!!Å bildar kvinnoföreningar. Grupp 8 å sånt där. Den bästa sorten, den bästa sorten är ju kvinnor med stora fasta bröst! En del passar enbart såsom maka och mor och med att städa på kontor men efter kaffet vill man ha...,kärleksguden själv som fixat sexslavinnor, en cigarr, ett glas likör å sen amour! Åhörarna hade vågat skratt, jag bjöd upp jämställdhetskvinnan och jublet ville aldrig sluta...
Inlägg #4: Postat: 2002-05-17 15:47:00
sten
förtjusande, men: Sen blir de chefer och skaffar sig svart dräkt och slips!!Å bildar kvinnoföreningar. Grupp 8 å sånt där. Den bästa sorten, den bästa sorten är ju kvinnor med stora fasta bröst! En del passar enbart såsom maka och mor och med att städa på kontor men efter kaffet vill man ha...,kärleksguden själv som fixat sexslavinnor, en cigarr, ett glas likör å sen amour! Åhörarna hade vågat skratta, jag bjöd upp jämställdhetskvinnan och jublet ville aldrig sluta...
Laddar...