Inlägg #1: Postat: 2002-04-09 15:10:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Ditt manifest var ju oxo det ratt sjukt. Man ska supa lagom i absolut inte knarka. Men man far garna sparka, men bara pa pungen. Sparka du mig pa pungen sa ska jag sparka in fittan pa dig tillbaka. Kanns inte helt smart linje att driva eller vad tycker du?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-04-09 15:16:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Ang ditt "fakta nr 2" om att man jobbar pa arbetsplatser med bara man o vice versa tycker jag du ska ga ut stenhart! Borja med arbetsplatserna for sopgubbar, slamsugare, alla sveriges gruvor, tung industri och sadant! Jobba stenhart for detta ar du snall! Vilka stora "kvinnoyrken" finns idag kvar som inte man borjar tranga in i? Stadare? No way det e 95 kvinnor som stadar. Sjuksjoterska? Inte ens chans det borde va minst 15-20 man som utbildas till detta,
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-04-09 15:17:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Ang ditt "fakta nr 2" om att man jobbar pa arbetsplatser med bara man o vice versa tycker jag du ska ga ut stenhart! Borja med arbetsplatserna for sopgubbar, slamsugare, alla sveriges gruvor, tung industri och sadant! Jobba stenhart for detta ar du snall! Vilka stora "kvinnoyrken" finns idag kvar som inte man borjar tranga in i? Stadare? No way det e 95 kvinnor som stadar. Sjuksjoterska? Inte ens chans det borde va minst 15-20 man som utbildas till detta,
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-04-09 15:17:00
|
Fredrik Jung Abbou |
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-04-09 16:16:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Jag kan sta for o respektera samma sak som du stravar efter, mao mer jamstalldhet o dynamik i samhallet. Men du kommer tyvarr aldrig att bli en av dem som tillfor vidare mycket till den utvecklingen ar min mening och det bygger jag pa nivan pa din text.
|
|