Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Brunne - själv har jag mer varit en strategisk röstare - när milöpartiet började som enda parti en gång i tiden att mer gonkret värna om miljön så röstade jag på dom och bortsåg från det jag inte riktigt tyckte om - samma sak med SD - då när dom ständigt antidemokratiskt och osakligt ständigt mobbats ansåg jag att dom måste få en plattform där politikerskrået tvingas lyssna på dom av det skälet att dom säjer vad många inte vågar säja, men tänker. In med dom i rixdan så får dom visa vad dom går för. Ett annat skralt litet parti som jag givit min röst och kommer att göra igen om dom har en chans är ett optimistiskt litet gäng med partibeteckningen TILLIT - jag skulle vilja se någon representant därifrån i talarstolen. Men ta vilket annat parti som helst - de flesta har några bra ståndpunkter, men allt kan man inte sympatisera med, dock får man ta det dåliga med det som kan vara bra och välja efter principen - så bra som möjligt på bekostnad av så lite dåligt som möjligt.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?