Valt inlägg:
BIZON jag förstår helt hur Du menar // de menar att kärnfamiljen och äktenskapet dock är instiftat av gud liksom att homosexualitet inte är sanktionerat av den som skapat människan // Inte har jag följt allt vad de skrivit men jag tror inte att Gud alls nämns i partiprogrammet// Jag har hört flera intervjuer med Göran H som intygat att han har en fullständigt klar bild av hur storfamiljer o småfamiljer fungerar i dagen Sverige.Men att de tror att två vuxna o några barn mest motsvarar BARNENS SOCIALA BEHOV.Inte guds behov. Så det är en idealbild för KD som ytterst få barn får uppleva i dag.// Hur många 17 åringar som lever nu har bara upplevt ett föräldrapar med de fyra i förra generat5ionen i bakgrunden.?? Den familjen fanns det inte mkt av ens för 30 år sedan i tätorterna..Kan avslöja att mkt av detta även gäller i frikyrkofamiljer....nu....men inte då...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?