Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Goder afton Brunne - men det går ju inte, vi har halkat över till en ny dag ser jag, men morgon är det ännu ej. Jo det skadar inte att vara lite rättvis emot partierna och det oavsett vad deras ideologi grundar sej på - det som är bra är bra och det som är dåligt tar man också för vad det är. Och så vill även jag se dom - att mycket av deras värderingar inte tilltalar mej då det refereras till skriften och tolkningar av denna dirikt verkar frånstötande på mej är bara logiskt, men då dom ställer upp och protesterar mot till exempel inhumana behandlingar av flyktingar då har dom mitt stöd. Att de aldrig citerar ur bibeln,,, nja men de menar att kärnfamiljen och äktenskapet dock är instiftat av gud liksom att homosexualitet inte är sanktionerat av den som skapat människan men ändå skapat homosexualiteten, och förvägrar därmed de homosexuella lika rättigheter som heterosexuella. Håller också med om att motsvarande kristet politiskt tugg som i usa ännu inte skulle gå hem här, men man vet aldrig - människan är i fråga om tro ganska så opålitlig. Tackar för dina goda önskningar och jag önskar dej det samma.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?