Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jodu Xman - livet är hårt :- Men jag betvivlar att dom har så pass mycket stake, feminister till trots, att dom ens fattar textens budskap. Ingenting hittills har visat att deras läsförståelse klarat sej undan den feministiska hjärtvätten vars tolkningsföreträde om det kan ifrågasättas omedelbart slår på blackouten - Leif kallar fenomenet för patriarkalt. Jag föredrar att bara kalla det härskartekninik för det är det det är. Jag är luttrad så jag bryr mej inte mer än att jag tycker det är synd att människor ska behöva dras med så flagranta villfarelser från så unga år - låt vara att dom drabbades innan dom hade imunförsvar nog mot indoktriner och skumma manifest, men än kanske det inte är försent - bara det att dom tar så osedvanligt lång tid på sej för att formulera nästa dråpliga drapa som vanligen faller på eget grepp visar att dom har svårt att få ordning på ambivalenserna, och bara detta ger fog för en något gynnsammare prognos än det gamla vanliga munhuggandet - vi får se, jag ger inte upp hoppet så lätt :-

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?