Valt inlägg:
96 Arifi / "Istället växer det fram forum som Avpixlat,Fria tider och allt vad de nu heter. De sägs vara de enda som "törs säga sanningen" men sysslar egentligen bara med en sak;kanalisera missnöjet och rikta det mot utlänningar i allmänhet och mot muslimer i synnerhet.Ja, X-man din och min uppfattning om muslimer skiljer sig åt på väsentliga punkter men det är helt ok." -Så enkelt var det nu inte att Fria Tider och Avpixlat för en egen agenda, båda tidningarna ifrågasätter oftast vad övriga massmedia påstår och med hjälp av läsarna som får skriva vad de tycker och du ska veta att alla olika politiska fraktioner går in och skriver ner sin åsikt, jämförbart med olika uppfattningar vi har här på Sourze. Varje individ har sin livserfarenhet på gott och ont och du har din som du är så säker på och att du har rätt i ditt förmenande?
Eftersom du vet var våra åsikter skiljer oss åt angående Islam, så får du skriva ner dem så ska jag lägga fram min åsikt, att du har eventuellt en fel uppfattning, som är vanligt om man är jävig i en diskussion om Islam.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?