Valt inlägg:
92 Bizon/ Du undrar om jag skulle kunna finna en lösning på den rådande kriminaliteten över 2 miljoner anmälda brott pr år en idé vore att väcka en allmän opinion som kräver av inblandade myndigheter måste skärpa sig och först och främst sätt hårt mot hårt och dalta inte med kriminella invandrare i rädslan för att bli utpekad rasist, fan vet om det inte är bättre att vara ärliga och säga vår mening att mångkulturen blir alltmer kriminell från år till år och det finns en klar statistik att så är fallet och tyvärr kriminaliteten stiger med massinvandringen. Jag ser mig inte som varken främlingsfientlig eller rasist för att jag redovisar fakta och för allan del, det finns uppsatta personer som stärker det jag påstår, kanske inlindat men dock, de återger den verklighet som trots allt existerar.
Nu hör jag någon säga dessa dumma ord, vi kan väl inte kasta ut de stackars invandrare som flytt ifrån krig och elände, men ingen ifrågasätter att de kanske har flytt för att de medverkat rent i kriminell verksamhet, stopp! asch, det var bara att jag tänkte på hur många det är som försvara kriminella invandrare omedvetet, genom att dra alla invandrare över en kam och säga, att vi måste ta hand om de stackars flyktingarna, detta uppriktigt sagt äcklar mig, när över 300 mord begås i Sverige varje år och vi ligger på andra plats som land, där det begås flest våldtäkter.
Ni som vägrar läsa annat än vad som framkommer i våra slaskmedia förblir bedragna om den egentliga sanningen om Sverige!
Det var som en politiker sa, citat; det ska fan vara öppen och ärlig för då är karriären slut fortare än kvickt, ja, han fick avgå som politiker han var för uppriktig och ärlig, heder åt denna fd sosse som nu befinner sig i ett lokalt parti..Ja du Bizon jag tror att ett inbördeskrig kommer till stånd, nu när polisen har deklarerat att de klarar inte av sitt jobb längre och inte enbart för att de står handfallna utan att folket tar lagen i egna händer sakta men säkert.
Vad som händer sedan kan man bara sia om, mångkulturen lär avvecklas på sikt det är jag helt övertygad om och inte bara jag, det finns höjdare runtom i Europa som inser att mångkulturen är en katastrof! Ingen hade räknat med den höga kriminalitet som råder så gott som i varenda euroipeiskt land, ska vi kalla mångkulturen för den "anarkistis?a välfärdsstaten" som det enda som utvecklas och frodas i vår mångkultur.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?