Rapportera inlägg

Valt inlägg:

X-man Vi kikade ju på dom där siffrorna och märkte då att det inte var under generella omständigheter som en familjs sammanlagda tillskott från statliga och kommunala medel ens kunde komma i närheten av de summorna. Kikade på din länk också och även där har jag en del att invända - där säjs bland annat detta ORDAGRANT; Översatt från nyspråk säger Linderborg ungefär så här i sitt senaste hatangrepp mot det fria ordet: De alternativa mediernas rapportering av obekväma sanningar om massinvandring och islamisering får inte fortsätta. Den som besökt Avpixlat förstår hur det där sakligt argumenteras mot oreformerad islam och lågutvecklade kulturers negativa inverkan på Sverige. Det skrivs saker där som inte är förenligt med vad jag och åsiktseliten tycker att man ska få skriva. Ska vi låta det pågå? Vi på Aftonbladet Kultur tycker inte det, och därför agerar vi under december rättshaverister för att se om vi genom att missbruka lagstiftningen kan få tyst på dessa irriterande alternativa medier.//sc Förutom att översättningen från nyspråket innehåller en hel del uttryck som definitivt är tillrättalagda så tvivlar jag på att ÅL yttryckt sej med varken ord eller underförstådd betydelse som följer ""varken jag eller "åsiktseliten"" - men rätta mej gärna om jag har fel. Sedan menar jag att formuleringar som denna - De alternativa mediernas rapportering av obekväma sanningar om massinvandring och islamisering får inte fortsätta. - inte är trovärdiga som citat från en rellativt intelligent journalist. Vidare verkar följande tillrättalagda citat mer vara ett utdrag ut ett känt partiprogram - Den som besökt Avpixlat förstår hur det där sakligt argumenteras mot oreformerad islam och lågutvecklade kulturers negativa inverkan på Sverige. Man kan ju undra om inte dessa ord laggda i Åsa linderborgs mun är rena önsketänkandet från avpixlats sida. Kan du få fram orginalet till denna bearbetning av Åsa Linderborgs skrivande - och som sagts här - skulle hon ha använt dessa formuleringar så är det ganska självklart att hon behöver en rejäl knäpp på näsan.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?