Valt inlägg:
50 StaffanRoger. Är du i tonåren? Svara gärna.
Den som trigggar igång hat genom lögner har ett ansvar som grovt missats i media. Hela mediafeminismen triggar fram hat och sexism.
Jag vet inte vad hon Åsa L har blivit utsatt för, håller inte på med sådant själv, läser ej sånt, går själv ut med mitt namn på nätet sedan tio år. Och har aldrig blivit trackasserad mer än korta dumheter av bekanta fast oftast anonyma kommentatorer, som här.
Därför att, tycker jag i huvudsak sköter mig, försöker, är hyfsat saklig, samt "sträng men rättvis".
Samma, den som triggar fram våld i ett förhållande, har ansvar. Ofta är det kvinnor inte alltid. Då oftast nertystat, tills nu nyligen.
Du tyckte sexistiska feministskämt var kul. "Vita kränkta män också"?
BNP är 3500 miljarder. Det är en alltmer diktutabel siffra, och ingen "vinst". Så 40 miljarder ÄR en kostnad, även om en del stannar i landet.
Min upprepade fråga om det finns bättre sätt att använda de pengarna, t.ex. på plats för den stora gruppen av flyktingarna, den frågan verkar du ha
VÄLDIGT SVÅRT för att besvara. Liksom media och riksdag.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?