Rapportera inlägg

Valt inlägg:

anonymt inlägg #20 Den 15 december skriver Ju att jag påstår att invandringen inget kostar. Jag frågar var jag har påstått det. Ju svarar och 16 december skriver jag följande svar: anonymt inlägg #1413 Kort sagt - jag har aldrig skrivit att invandringen inte kostar något. Men dethär är typiskt för vad Ju kallar DEBATT-BIDRAG. Falska citat och fejkade referat. "Invandring-/flyktingmottagande spelar ingen viktig roll för landets ekonomi. Så är det bara." korrekt citerat av Ju! Artikeln jag kritiserade ville påstå att det var nödvändigt att stoppa invadringen för att reda upp Sveriges ekonomi. Skattebetalarna har räknat på kostnaden och 40 miljarder är cirka 1 av statsbudgeten. Det begriper var och en att en procent hit eller dit i det sammanhanget inte betyder något. Artikeln är bara en i raden av SD:s malande om att allt elände beror på invandring. Om det går att använda 40 miljarder till något annat är en annan diskussion.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?