Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jan Olsson jag gör ett undantag för dig och talar till dig nu och undrar vad du får allt ifrån? Jag kan bara tolka det på ett sätt att du är medvetet illvillig mot mig för att jag har trampat dig på tårna, denna långsinthet beklagar jag dig för. Om jag tycker illa om dig? Nej det gör jag inte, men besviken är jag på dig för att du häver ur dig påståenden som inte stämmer med min person. Jag kan ge dig några exempel, jag har haft två marokanska bröder inneboende hos mig, trevliga grabbar enda fram tills de började tala i hatiska ordalag om oss Europeer och det visade sig att de var bokstavstrogna muslimer, så nog har jag en viss erfarenhet av Islams lära som... ja, fördummar folk. Betydligt lättare var det när polska gästarbetare bodde hos mig under några sommarmånader och fick uppleva vilka fina människor de var och jag är alltid välkommen att hälsa på dem i Warsava, vi har brevväxlat till varandra i många år och nästa år ska jag äntligen hälsa på dem.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?