Valt inlägg:
Yiddish Jag tycker att du uttrycker dig med vetskap om en sanning som finne aldrig kommer i närheten av, oavsett vad han skriver om. Du nämner Sverigedemokraterna som har tagit parti för Israel, även om olika påståenden har uppstått.
Jag ringde deras kansli och råkade få prata med Jimmy Åkessons sekreterare, en kvinna med skinn på näsan som man inte drar några raka fåror med, hon förklarade att stödja Israel var frivilligt och inte något som var inskrivet i deras partiprogram?
Jag undrar över den frivilligheten, när jag inte tillhör detta parti, så ställde jag frågan om det är riktigt av ett svenskt parti att blanda sig i andra länders angelägenheter?
Hon återkom att det var frivilligt att stödja Israel, så jag fick i princip ett jaså till svar.
Nu frågar jag dig Yiddish vad du har för synpunkt i frågan om att svenska partier lägger sig i andra länders angelägenheter?
Jag har en viss förståelse att vi värnar om vårt grannfolk, men det är själva folket vi vill värna, deras politiker är inte mycket att hänga i julgranen liksom våra egna dito som inte heller står på folkets sida och allra minst det svenska.
För att inte tala om svenska medborgare som bott och verkat i kanske över 20 år de har samma synsätt som Sverigedemokraterna och vill stoppa massinvandringen, så även de har upptäckt att de får det sämre i takt med massinvandringen och Sd får allt fler invandrare i sina led och medlemsantalet ökar varje gång Journalistdrevet slår mot Sd, kan man läsa sig till på Avpixlat!
Som förmodligen blir den största nättidningen på Internet enligt utländska bedömare som alltmer ger lovord över Avpixlat för att deras procentuella sanningshalt är högre än vanliga massmedia och det här gör att som en jämförelse, kan en artikel få mellan varven över 1000 kommentarer och läsekretsen ökar lavinartat.
Jag skulle önska att finne gick in och körde sin hatpropaganda mot Sd på Avpixlat och använder han fula invektiv blir han avstängd, de har samma metod, som vänstervridna siter, om man inte skriver seriösa kommentarer oavsett vilken partifärg man tillhör så blir man avstängd.
Jag blev avstängd på Muhammeds site, han som påstår att han stödjer både Israel och Palestina för att en fred ska uppstå, struntprat, minsta kritik mot Hamas, avstängd direkt.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?