Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Okej, du tycker altså att Israel ockuperar Golamhöjderna för vattnets skull? Har du någonsin varit där och sett vilken fantastisk befästning detta var från Syriens sida? Vilket fantastiskt läge dom hade att skjuta in i Israel vilket hände upprepade gånger? Och du menar, precis som oljebolagen, att den globala uppvärmningen inte har någon effekt på klimatet? Ganska ologiskt, och klart vridet, grabben. Att Truman skulle ha mutat någon är det största skitsnacket jag hört talas om. Det tog honom till halvvägs in i självständighetskriget att välja att backa Israel fullt ut i sin strävan efter att ÅTERTAGA landet som berövats dom av otroligt många makter. Att man sedan byggt murar, har checkpoints mellan Israel och Palestina, och att man utför militära aktioner mot det hitleristiska Hamas är väl tveksamt. Men kom fan inte och påstå att Israel någonsin gjort annat än att försöka erbjuda arabvärlden fred, tvåstatslösning och samarbete. Kom aldrig och påstå att Israel enbart är en krigande stat, ty detta är så långt från sanningen du kan komma hur kan du annars förklara att Israel SKÄNKER bort tsunamivarnare till ALLA länder som löper risk att utsättas för dessa naturkatastrofer, och tro mig jag kan fortsätta, men väljer att spara textplats. Hela argumentationen visar att Sverige, som många andra Europeiska länder som har för stort inflytande från islam, är på väg in i samma anti-semitiska spiral som på det tidiga 1900-talet där en viss Adolf hade en "slutgiltig lösning" på "judeproblemet", där alla blundade för vad som hände. Jag har, personligen, inget emot araber, judar, europeer, asiater, afrikaner och allt vad man kategoriserar folk som. Bara dom är resonabla nog att kunna åsidosätta religiösa och hatiska ståndpunkter för att främja samarbete. Men historisk FAKTA, nutida FAKTA och framtida planer bevisar motsatsen av hela demoniseringen av Israel som svensk media är delaktig i. Vilket gör mig oerhört upprörd. Jag är, som majoriteten av Israel, för en tvåstatslösning. Och om det inte fungerar, pga ren antisemitism, så har Israel en förordning som garanterar Palestinier både bostad, medborgarskap, rättigheter och bekvämligheter mot villkoret som ställs till alla Israeliska medborgare: Du drar ditt strå till stacken. Så jo. Vi judar kulturella, ateistiska sådana, likväl som alla djupt troende sådana är ju att beskylla för allt jävulskap som händer. Om du bara gräver lite i hur Israel har skött allt så ser man ju att alla förslag om fred är ren bluff, att alla förslag om två stater där Palestina skulle fått mer än vad dom kräver nu är humbug, att vi med glädje dödar folk för att vi känner för det, och så vidare. Vi har alla abnorma höknäsor, som formats av vår historiska girighet, som vi använder för att andas upp arabers och europeers luft. Seriöst... Du är långt värre än vad Sverigedemokraterna någonsin kommer bli, din intoleranta, medelbegåvade, pajas. Och absolut: Välkomna islams värderingar och grunder in i det svenska samhället. Byt ut er yttrandefrihet, pressfrihet, samlingsfrihet och demokrati mot en religiös diktatur som domineras av sharialagar, inskränkta rättigheter, fattigdom, hedersvåld och svält. Att det finns några få som värnar de svenska grundpelarna för kom igen, Sverige är väl svenskt, även om vi bor några invandrare här gör inte att majoriteten av de islamistiska fanatikerna är likadana. Och tro mig, även om ni har en majoritet av vänliga araber så är det inte dom ni kommer höra av i slutändan...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?