Valt inlägg:
Det är katastrofalt! Borgarprackor bombliberaler, Israelkramare och Sverigedemokrater måste vara skräckslagna. Musikhjälpen sänder från Stortorget i Malmö. Programledare, Kodjo Akolor, rötter i Ghana, afroamerikanen Jason Diakité och palestinskan Dina Dirawi.
Skrämmande programledare. Inte en svensk. Och tänk, Dirawi gav som present en antisemitisk bok, och för en stund sedan kramade hon kommunisten/feministen Gudrun Schyman, till och med två gånger, i direktsändning i SVT, huh!
Musikhjälpen samlar pengar till fattiga barns behov av rent vatten i slummen. – Men det är bara titta på Israel, dom har fått öknen att blomma och ingen behöver hungra eller törsta. Gör som dom gör i Israel ….
Gör som Israel gör! Judarna stjäl nästan allt vatten från Jordanfloden, en bråkdel lämnas till palestinier. Gaza får ingenting i långa perioder. Deras egna brunnar sinar och ersätts av saltvatten från Medelhavet. Kolla på Google map hur Döda Havet ser ut, nästan helt uttorkat eftersom Döda Havet får knappt något vatten alls från Jordanfloden, jämför hur det såg ut innan judarna invaderade Palestina äldre kartor.
Jag gillar Musikhjälpen och dess svenska programledare, alla är födda i Sverige: Kodjo Akolor i Täby, Jason Diakité i Lund och Dina Dirawi i Sundsvall. Hurra!
Dessutom gillar jag SVT och SVTs oberoende av kapitalister som bekant är det en ”sport” bland moderater att inte betala tv-licensen.
Ps. Israel är den största ”socialbidragaren” från USA, inte så konstigt att dom har råd att bygga anläggningar som får öknen att blomma. I miljökonsekvenserna bryr dom sig inte. Men det gör jag, jag köper inga varor från ockupationsmakten, judarnas Israel.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?