Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon Jag har både läst och tagit del av länkarna och dessutom skickat länkar till några myndigheter, jag har vissa kontakter. Apropå kontakter det går alldeles utmärkt att mejla till våra folkvalda politiker och ställa frågor det händer att jag ringer upp dem ibland. Och vad fina de är som stryker en medhårs, med svar som naturligtvis ska vi rätta till det du talar om och tack för att du ringde och sedan blir det inte mer sagt, för de ska iväg på sammanträden och på med luren. När man skrivit till någon riksdagsledamot så blir man inte förvånad, att en av tio ids ge något svarsmejl. Det heter tala med din politiker, jag måste skratta när de stryker en medhårs och man blir inte klokare av det, för de kommer inte gärna med några bra upplysningar t.ex i brännande frågor och då tänker jag på hur de ska förebygga kriminalitet, då får man svaret ja det är en mycket komplex och svår fråga, men vi jobbar på det här och så kommer något exempel vi har satt upp några gatlyktor vid ett skogsområde så att ingen behöver känna sig rädd längre för någon form av överfall. Hurra vad effektivt, var och än som går ute efter mörkrets inbrott har en pannlampa och så har vi löst de flesta försöken till att någon ska begå brott? Bizon det enda rätta vore och då håller jag faktiskt med SD, stoppa massinvandringen och se till det befintliga folket av alla kategorier att de kommer in laglig ordning och reda. Ta vara på de resurser vi har. Med andra ord bygg upp en välfärd i den mån det går, genom att tvinga alla att deltaga och kräv det personliga ansvaret av varenda kotte och stoppa allt dalt med invandrarna och sluta och betrakta dem som undermåliga hjälplösa individer, som jag anser är rasistiskt, när de underskattas på detta sätt av våra myndigheter och även av ljusblå svenskar i sin helhet!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?