Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag har, personligen, fått min öppensinnighet krossad. Men inte på grund av någon Sverigedemokratisk kampanj, inte på grund av någon dokumentär som är ute efter att svartmåla en folkgrupp för att dom är en folkgrupp. Utan min öppensinnighet har krossats av de invandrarfamiljer jag lärt känna under mitt liv, familjer som inte bryr sig om något annat än att slippa arbeta för något i Sverige. Min öppensinnighet har krossats av att jag blir utsatt för rånförsök varannan och var tredje helg jag rör mig på stan, av invandrargäng. Min öppensinnighet har krossats av hur invandrarkids skryter om hur dom våldtar, rånar, misshandlar, gör inbrott och motsätter sig polisen. Jag är trött på att folk hela tiden försöker ljuga ihop en, nästan, obligatorisk bild av att invandrarna sköter sig så bra här i Sverige. Jag är trött på att inte få lov att säga att jag tror att vi har ett problem i Sverige, utan att kallas för rasist. Jag är trött på att känna mig hotad för att jag råkar gå in i ett specifikt kvarter. Jag är trött på att araber, muhammedaner och Svenska radikaler skriker "leve Hitler" varje gång jag försöker hedra mitt kulturella arv och de släktingar som blev avrättade i Hitlers koncentrationsläger, och därför klär mig i en Yamaka. Det får räcka med erat vansinne nu. Vi har ett problem med hur invandringen i Sverige sköts. Och jag riskerar bli misshandlad, trakkasserad och utstött om jag publicerar dessa åsikter under mitt eget namn. Är ni verkligen så förvånade över att SD växer? MVH En med Yiddiskt arv

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?