Valt inlägg:
Åk till en stad som Eskilstuna eller Södertälje brottsligt sätt, mellan Sveriges mest kriminella städer och spendera några veckor där. Vandra ut till Årby eller Skiftinge. Eller ännu bättre: Vandra runt centralt i stan en löningsnatt. Du kommer se vilka det är som bara "bråkar lite vänligt" och vilka som är spik nyktra, och enbart är ute efter att slå ner en full individ som nyss fått sin lön för att komma åt dennes ekonomiska resurser. Under min tid i bägge städer såg jag inte en enda Skandinavisk rånare... Ljuger mina ögon och öron för mig? Kan ni inte, snälla förklara, hur jag svalt en grav konspiratorisk, nationalistisk lögntablett, och på så vis inbillar mig?
Åk till Malmö och vandra runt på stan om de sena kvällarna. Se hur länge du kan gå omkring innan du, som dom säger i "Fucking Svenne", trycker upp dig mot en vägg och "tullar" dig efter värdesaker. Se hur lång tid det tar med aktivt motstånd innan någon drar kniv mot dig. Du som kvinna, med åsikterna av att allt jag skriver nu är lögn; klä dig som du skulle klätt dig där du bor nu för en blöt utekväll. Åk till Malmö och gå på en av de riktigt "hippa" uteställen som finns i Malmö, och bara upplev hur du kommer bli behandlad av de olika invandrargäng som härjar där. Se dock till att ha med dig ett bra försvar för din gång hem till vandrarhemmet/hotellet därefter, då du antagligen inte kommer vara många kvarter från den som följer efter dig med otyg i sinnet.
Är det konstigt att SD faktiskt växer? Är det konstigt att dom, som somliga kallar "järnrörsgänget" här inne, faktiskt känner sig hotade och sliter åt sig ett tillhygge under sin blöta utekväll en sommarnatt i Stockholm? Är det konstigt att SD fortsätter att växa, dessa "skandalvideos" till trots?
För mig är det inte så jävla konstigt. Jag har nämligen tröttnat på att riskera att bli nedslagen för att jag nekar folk cigaretter på stan. Jag har tröttnat på att behöva se mig över axeln varje gång jag är i områden som ligger i utkanten av centrala Stockholm. Jag har tröttnat på att häcklas för att jag inte går omkring i östmangruckiska kläder och faller ner på knä så fort en Imam brölar ut sin hyllning till den kosmiska stofilen som kallas för allah.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?