Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag försöker inte stoppa någon, jag försöker få läskunniga att tolka min negativa syn på migrationspolitiken. Du innefattas definitivt inte i den målgruppen, då du inte klarar av tolka sista meningen i första stycket efter ingressen. Om du fixat det hade du inte kontrat med frågeställningar 2-6: "då den senaste opinionsmätningen hos Sifo, visar att hela 25 procent av väljarna anser att SD har den bästa invandringspolitiken". Om du sedan har matematiska problem för att räkna ut åsikts-fördelningen hos de restrerande 75 procenten, så är du illa ute. Men att ha svenska och matteproblem gör dig för närvarande inte unik i det här landet. Om inte ovanstående problem fanns skulle jag tipsat dig att läsa Nordstedts; "Sveriges Historia 1920-1965". En nyutkommen bibel på 686 sid för faktasökare, av professor Yvonne Hirdman, fil.dr. Urban Lundberg samt fil.dr. Jenny Björkman. Framför allt siffrorna gällande det totala antalet invandrare som faktiskt har förvärvsarbetat i Sverige under olika perioder, samt jämförelsen mellan 2401 interner 1950, med de 10420 som satt dömda 2006, enligt Krimnalvården, enligt Kriminalvården. Faktum kvarstår - inget svenskt parti anses ha bättre invandringspolitik än SD för närvarande. När något annat parti framställer ett bättre alternativ, först då kommer jag med glädje höra av mig till dig, även om jag vet att du inte kommer bli lika glad. ///////////////////////////////////////////////////////////////// PS!Fakta för hur många av de tillfrågade som är svenska medborgare kan jag tyvärr inte bistå med för tillfället. Förmodligen siffror som är lika dunkla som undertecknad.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?