Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#13, StaffanRoger, min avsikt att analysera då det gäller rasism och fördomar innefattar inte att debattera strukturell rasism i kommentatorsrutorna. Jag skriver hellre en artikel, baserad på effekterna av politiska processer, helst då med faktaunderlag. De läsare som inte störs av obalansen då det gäller självändamålet att bota en typ av rasism med en annan, är att beklaga. Utan denna typ av retorik skulle Sourze kommentatorer finna att just den ideologi man tror sig representera, är i stor grad inte särskilt vetenskaplig. Om man i samma veva även upptäcker den politik som ger en allsmäktig människosyn ännu inte är uppfunnen, kanske debatter med respekt för individen skulle få en renässans. Eftersom din ton inte tangerar min ovanstående kritik, skall du få ett svar angående professorer. För egen del anser jag att forskarnas och professorernas anställningstrygghet och integritet är betydligt viktigare för dem, än deras inverkan på ditt och mitt dagliga liv. http://www.sourze.se/Obudgeterad_soppkC3B6kspolitik_utan_agenda_och_vC3A4xtkraft_10797046.asp Du skall även få en omskrivning då det gäller invändningen mot Schlyters skriveri. Att skjuta på "lama ankor" är för mig ingen journalistisk bedrift. Men att någon gång emellanåt ägna sig åt normativ etik och då rannsaka hur långt man kan rida på den stora lögnen för att skydda ett ställningstagande är för närvarande frånvarande.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?