Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#10, StaffanRoger, du tolkar mitt inlägg på samma lösa boliner som Carl Olof Schlyters artikel. Jag är inte ilsken, snarare besviken då jag i mina artiklar undviker i möjligaste mån att namnge icke offentliga personer, folkgrupper eller utsatta befolkningsområden för att undgå onödiga brännmärkningseffekter. Carl Olof Schlyter däremot använder återigen stigmatiseringstricket på individer och politiska partier då faktum kvarstår. "Var trettonde person som vi möter är en SD-sympatisör" är inte heller ett faktum, snarare en ytlig beräkning. Faktumbegreppet är något som både du Schlyter och hans professorer får läsa på. Eller vad sägs om följande bidrag i artikeln: "Det var ett intressant sammelsurium av åsikter om människan som detta partiprogram visar upp. En del är givetvis helt korrekt, som att människan har ett behov av en grupp, en tillhörighet, att det finns anlag för att skapa kultur. StaffanRoger, varken ekonomier eller ideologier bygger på vetenskapliga fakta och så kommer det alltid förbli.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?