Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Tack till Lars Nilsson för att han tar en väldigt bra position i debatten. Tyvärr har hela sakfrågan runt Sverigedemokraterna reducerats till att Åkesson talar och får folk att lyssna för att han har en stark poäng. Alla andra har åtagit sig en position av konstanta "blablablablablabla SD är hemska och saknar blablablabla. Vi måste förbjuda och hindra dom från att uttrycka sig. blablbalbabblablablabla. hurrhurrhurrdurrdurrdurr, SD ut ur hurredurrekurreburre." och t.o.m jag har tröttnat på det. En del av mitt jobb går ut på att bevaka mediala trender runt vissa frågor, vilket gett mig ett oerhört tålamod med nötande journalisitk, men t.o.m jag är less på det här. För det första så har folk slutat bry sig om vad ni skriver, för det finns ingen variation, ingen granskning av sakfrågor om man räknar bort att man hånar SD och ett konstant mediedrev för att skandalisera partiet. Jag vill bara gratulera er taktiks framgång, men den har inte hjälpt er sak. Den hjälper snarare Sverigedemokraterna. Och ju snabbare ni förstår att det ni sysslar med är totalt vansinne, ju snabbare ni inser att det finns ett problem, ju snabbare kan ni själva ta upp sakfrågan som Åkesson är ensam om att driva och få Svea Rikes befolkning att inse att det finns fler som bryr sig om situationen. Folk är för fan livrädda för att röra sig i somliga områden här i Stockholm, och tyvärr är dessa områden fyllda av särskiljda samhällen som är baserad runt den arabiska "hederskulturen" och deras Sharialagar som kallas Profetens Traditioner. Inte mig emot eller, med barndom i Israel. Men ni måste inse att kulturkrocken mellan arabvärlden och Sverige är för stor för att kunna motverkas genom mediedrev mot SD. Annars har vi snart en situation där SD blir ett riktigt regeringsalternativ.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?