Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag kan inte på något sätt säga emot det du säger för du har givetvis rätt men det krävs både personer som befinner sig där du är och sådana som befinner sig där jag är för att vi ska lyckas till slut, och på tal om där du befinner dig så kan jag bara säga att de mest fantastiska konstverk gjorts av konstnärer när de varit där och lyckats få med allt inom sig i ett verk som t ex "Skriet" nu jämför jag inte just det konstverket med dig men du förstår nog vad jag menar, så en skulptur på "tänkaren" med händerna i luften visande att "Vad fan hjälpte det att jag tänkte när inte resten av jorden gjorde det. Lite skämtsamt menat men du förstår vart jag vill, med andra ord använd din konstnärlighet och förmedla det du känner så blir du rik, de gånger vi vanliga dödliga lyckas uttrycka sådant de rikar är för dumma för blir de som tokiga och köper det dyrt eftersom det är så långt borta från deras verklighet och vad de kan känna, lika bra att säga att jag inte menar att alla rika är dumma men de har tid till annat än att samla föda om man säger.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?