Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon jag förstår precis allt du skriver och vad du menar med det men jag vägrar att ta den hållningen utan då jag allt oftare ser hur jag genom att hjälpa en enda människa på något sätt sprider godhet som ringar på vattnet är jag inte beredd att ge upp, och alla de gånger jag kämpat mot orättvisa och maktmissbruk har bara gjort mig starkare trots att det oftast inte betalar sig utan tvärtom kostar mycket. Och framför allt så tror jag på en bra framtid för människan även om den känns mycket långt borta, jag tror mig inte kunna ändra det du tycker men av tidigare saker du skrivit så vet jag att du inte gett upp, det är du alldeles för klok för, som 9-åring lovade jag mig själv att förändra hela världen, jag har inte lyckats och kommer inte att lyckas innan det är dags men jag kommer att fortsätta förvalta den gåva jag fått i form av barn, fru och ett acceptabelt liv på många sätt samt att hjälpa varenda människa jag kan när jag kan och hittar dom för att sedan se hur godhet fortplantar sig vilket jag sett ofta och med stor förnöjsamhet, vet inte var du bor Bizon men om det varit i närheten av Kävlinge skulle jag kört dit och gett dig en framtidskram för jag vet att du inte gett upp helt, det är du som sagt för klok för. Trevlig helg Bizon.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?