Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag har både köpt och sålt begbilar. Först rishögar, när det var både bil- och pengabrist, sedan bra bilar.De blev alt bättre så varför köpa nytt. Den första nya fick jag av företaget som leasingbil. De var i början sämre än begagnade. Man fick använda garantitiden till nymonteringar och byten av delar. När jag sålde en begagnad bil började jag med rekonditionering. Ibland blev bilen så fin att jag höjde priset. Först ringde beg.bilhandlarna och gav skambud. Det var bara att vänta tills det kom en köpare som ville betala priset. Det gör bilhandlarna också.En galning var antagligen bulvan för en firma. Sade att han var tidningsbud på DN och behövde bil direkt.Han ringde tre på natten och ville köpa den obesett. På morgonen fick jag pengarna.Efter ett par timmartimmar återkom han och ville häva köpet och talade om ångervecka. Det fanns fläckar i lackeringen som han inte sett i garaget.Det fanns ingen ångervecka för köpet men han fick häva det mot avgift. Mannen hade uppenbarligen tagit fel på Audimodell

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?