Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Förutom att jag är svensk medborgare så är jag också världsmedborgare o anhängare av FN:s principer mm Det får praktiska konsekvenser. Vilka får det för dig. Ingen ide att skjuta på Fredrik, felet ligger inte där utan hos ett antal diktatorer, krigsherrar osv. Det räcker inte att bara fråga sig vad som är bäst för Sverige.... Jag tror inte att man får fram ngn sanning av att ta fram medelvärdet på olika undersökningar gjorda på många olika sätt. Men att nogra granska en seriös utredning kan vara nyttigt. Jag begriper en hel del för jag har studerat o lärt o yrkesarbetat hela livet tills för ca fem år sedan. Sociala frågor, ekonomi, budget,statistik, chefat på socialkontor, jobbat i politiken på alla nivåer. SÅ du behöver inte vara orolig för att jag inte begriper. MEN Vilka livserfarenheter, studier, yrken mm som du har är en djupt bevarad hemlighet. DU tycker så mkt men vad vet du??

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?