Valt inlägg:
X-man
Jag tror inte vi ska ta tofften på orden - jag har haft mycket med barn att göra och det ska jag säja dej att inget barn jag träffat som inte indoktrinerats till rasist har varit rasist. Däremot så kan dom mobba varandra hur bra som helst utan att någon lär dom.
Dom är inte heller födda sexister oavsett vilket kön dom än har så i tofftens fall så har denne troligen blivit det denne är genom umgänge med andra - personen i fråga verkar ju något till åren så det ligger får man anta någon bitter besvikelse och lurar i hens själ.
Kanske var det barndomens sagors skapade förväntningar som inte passade med dennes verklighet - kanske bildningsnivån på vederbörandes svartanställda hushållerska som denne av ren snålhet inte låtit utbilda i enklare hushållsgöromål - eller kanske bara dennes lust att spela pajas.
Dristar mej till att ställa en direkt fråga till signaturen "Lennie Tofft" hon eller han spelar ingen roll vad är ditt ärende här - lustigpetter, fjantdebattör eller bara mediokert korkad?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?