Valt inlägg:
Jag kanske har en tanke om ett folkvalt parti bör givetvis kunna ifrågasättas men att föra förtalskampanjer mot politiska partier, tror jag är en brottslig handling som är inskriven som en gammal lag ifrån 1700 talet och visst, man kan tycka att den lagen är mossig för att den är så gammal. Låt oss göra detta tankeexperiment att alla politiska partier får folk emot sig ungefär som Sd blir utsatt för, som förföljer och misshandlar Sd representanter i Kommun och Landsting som massmedia inte skriver mer än en liten notis om i bästa fall. Ponera om samtliga partiers funktionärer blev utsatta för det här, vilket parti skulle vi tycka att det gjort sig förtjänade av det, för så kan folk resonera om SD, personligen ser jag det som regelvidrigt och folk som har den framtoningen borde straffas för det som uppviglare. Vi har ett hänsynslöst samhälle och det kan vi tacka journalistkåren, för som dissar folk att hata de eller dem som de ogillar, precis som den här artikeln har till syfte.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?