Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Lennart Lundwall jag känner för dig i din svåra situation som jag själv har upplevt, men med ett lyckligt slut när det gäller min sons kamp mot cancer under två års tid. Det första man tänkte på morgonen när man vaknade, hur är det med grabben, endast 20 år gammal. Själv har jag gått igenom en lungcancer och anser mig vara botad, men tanken gnager att ett recidiv uppstår, jag har passerat de sextio och tänker att jag har iaf hunnit med mycket i livet så.... Min bot från cancer förvandlade mig och gav mig en livsharmoni som jag aldrig upplevt tidigare i mitt liv, det ska vara i min tidiga barndom isf. Så min personlighet ligger i mitt nicknamn Mr Harmoni och på så sätt är jag inte anonym. Jag tror att vi alla här har en särskild omtanke över din person i din svåra situation ska du veta, för inte någon av oss är någon kall fisk, alla bär vi på mänskliga varma känslor för våra medmänniskor när det gäller.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?