Rapportera inlägg

Valt inlägg:

- Det är brott mot internationella lagar att skjuta raketer mot ett land med avsikt att träffa civila. - Det är brott mot internationella lagar att placera krigsmateriell såsom uppskjutningsramper för raketer bland egen civilbefolkning med syftet att riskera dess liv. - Det är brott mot internationella lagar att brutalt terrorisera dessa av sitt eget folk som har olika politiska åsikter. Alla dessa brott begås dagligen av hamas regim. Judarna har alltid levt i det området kallat palestina fast under förtrycket av medeltidstänkande muslimer. Judarna lyckades åberopa självständighet från muslimskt förtryck, men samtidigt tillät dem andra religioner däribland muslimer att leva och vara medborgare i Israel. Det är för mig ett bevis på att judarna har visat vilja att kompromissa och utesluter inte andra religioner, till skillnad från medeltidstänkande muslimer som förvägrar erkänna Israels existens. Jag baserar inte mina åsikter på romaner, utan på fakta.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?