Rapportera inlägg

Valt inlägg:

30 Som sagt, så såg jag från din sida ett mycket tydligare ställningstagande mot detta förtäckta som dagligen sprids från det anonyma Harmonyhållet. Fastän det nu blivit värre, så tar du ställning för en person som här yttrar sådant som "muslimer är kanske än värre än nazister". Och som startar ständiga påhopp på Jan Olsson och nu senast mig. Ena stunden sprids det ivriga harmoniska smörandet, och nästa stund oförskämdheter, och så smörande igen! Oblalanserat, falskt! Du ser inte? 30 Bizon: "Inte bra för en seriös debattör att inte sätta sej in i det vederbörande replikerar på." Du har alltså mage att mästra mig inför en person som tidigare, förutom förtäckta hot från sina ideologiskt "svenskrasrena" kompisar, här ovan skriver som föjer: Herr Harmony: "Jocke det märks att du är inte är helsvensk för du har inte den mentaliteten". Så jag ber dig Bizon, välj ditt sällskap. En hyfsat seriös och under naman känd debattör med artiklar på sourze, eller en anonym och obalnserad giftspridare mot främmande folk. Men tydliga ambitioner som du inte har upptäckt? Och eftersom du trots mitt förra påpekande, är beredd att medverka i dennes försök till drev mot mig, så är jag tills vidare inte intresserad av vidare meningsutbyte med dig Bizon. Du har helt tydligt gjort ditt val av sällskap!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?