Valt inlägg:
#32 Bizon godmorgon, jag vaknade till i natt och kunde inte somna om så jag satte mig framför datorn och tänkte skriva några väl valda ord om hur vi svenskar ser på varandra och hur ofta det händer att så många ska promt sätta sig till doms över personer de inte känner och inte minst här på Sourze. De personer jag kan vara för utan, som skriver bara för att jävlas med mig, måste jag ifrågasätta hur det är ställt i huvudet på dem.
Det känns så främmande för mig att ens åsikter ska klandras, precis som vissa här har ett bestämmanderätt över vad man får tycka och tänka. Jag är inte van med den kategorin av människor och reagerar därefter och får tankar om dem som inte är lämpade i tryck. Jan Olsson han med sina idiotiska anklagelser gripna ur luften, gubbstrutten förstår inte vad han läser för något, det har han direkt och indirekt erkänt några gånger, så det bästa vore att han lekte pajas med sig själv, så att han inte förargar någon.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?