Valt inlägg:
12 Bizon: "Jocke, jag har ju sedan länge påpekat att det bara finns en lösning på denna konflikt..."
Vet inte vilken "lösning" her Bizonwisser förordar. Förutom "Den slutgiltiga", här nämnda.
Men vill påminna dig om att jag för inte så länge sedan lyckades få till en korrigering i sagda persons överslätning av det allvarliga problemet manlig könsstympning, som jag här satt fingret på som en teori för överdriven manlig aggressivitet.
Det var bra du ändrade dig där, det är alltid mer beundranvärt att medge en "missbedömning", vi tar det framför "felaktighet", än att stackatoaktigt upprepa det senare.
Sedan, allvarligt, blanda vänligen aldrig mer in mig med annat löst anonymt folk här. Speciellt inte med någon som inte har just annat för sig än att sprida värre saker än kritik mot religion. Men som använder det som maskering för etnisk giftspridning. Trodde verkligen att du hade genomskådat den bluffen!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?