Valt inlägg:
#68 Bizon "Har du något belägg i koranen för att där ska existera något tolkningsbart budskap om kärlek? Jag läser där mest om olika strikta förhållningssätt till diverse livsföreteelser och maktrelationer, ganska snarlika de som nämns i den kristna bibeln" Det är det märkliga att muslimer uttalar sig om kärlek när de kallar oss västerlänningar för otrogna hundar, visst, hur kan man finna någon logik i deras resonemang, men då ska man beakta dessa rader "att Allah har inte talat om någon logik och därför kan den inte heller finnas" Och det här är nog varumärket för alla troende muslimer, bry er inte om att tänka logiskt och därefter har vi sett deras resultat i deras hemländer i primitivt leverne, jämfört med västvärlden. Apropå tänka logiskt, jag undrar när någon i den borgliga alliansen tänker använda sin logik, om de nu har den förmågan, mycket tveksamt anser jag, kanske Islam redan har satt sina spår i regeringen?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?