Valt inlägg:
Tja Fredrik,,, "den" är jag, alltså Buzon och jag uppskattar om du i fortsättningen riktar dej till mej om du har något att invända mot mina tankar - lite hövlihet har du väl också någon kunskap om.
Citerar//Till den som kommenterade att universum alltid funnits: Så enkelt är det inte. Universum, i den expansiva formen vi känner det, har existerat i nästan 14 miljarder år. Den formen som vi känner vårt universum uppstod, med all större sannolikhet, vid the Big Bang. Att det sedan finns teorier som spekulerar i vad som fanns innan Big Bang är sant, men detta är något jag inte förstår än.//sc.
Sedan undrar jag om du anser det rätt att ifrågasätta något du anser dej inte ännu förstå med orden "så enkelt är det inte" - du kan ju omöjligt ha någon som helst koll på vad jag menar med "alltid har funnits" utan att närmare efterhöra min mening om detta.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?