Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#14 Bizon jag håller med dig religionen är en maktfaktor och den är inte gratis, det ska betalas för att få tro och därmed finner man att religionen är ett finansierat skådespel för folket, javisst det tar tid innan Prästerna lärt sig det okulta och dessa ritualer som tillhör de troende. Nej, jag säger som min gamla Mormor sa, att tro är en privat angelägenhet och inte någon ska tvinga på sin tro på andra människor och absolut inte våra barn, att lura på dem religiösa irrläror förstör deras verklighetsförankring! Jag skulle kunna tillägga att detsamma gäller politiken, var och en skulle få välja vilken politik de skulle vilja ha, även om det är opraktiskt, att vi då tvingas ha kanske bortåt hundra politiska partier i Riksdagen för så ass skiljer sig våra åsikter tack vare att vi har minst 150 olika etniciteter i Sverige som i sig är en omöjlig sits att hantera, enligt de senaste rönen!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?