Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#26 Jocke för att få slut på vår pajkastning som inte får dig på bättre tankar har jag skummat igenom massmedias hemsidor och hittade den här videon som belyser vad Islam står för som du borde känna till? http://avpixlat.info/2012/11/05/geert-wilders-tal-i-malmo/#disqus_thread Jag har läst mig till och inte bara här, utan även på muslimska hemsidor att muslimerna är kärleksfulla av naturen som du också vill hävda men en sak ska du ha klart för dig om de muslimer som väller in i Sverige Somalier om de skulle tillsammans ha en svenskfientlig framtoning och markera vad Islam kräver av dem, så hade säkert våra folkvalda varit av en annan mening? Men än så länge får de kärleksfulla muslimerna i Sverige accepteras, som även du kräver! Men tyvärr ser man till landets kriminalitet så får man en annan bild av deras kärleksförklaring som du säkert inte vill beskriva här vad det handlar om, för då faller din mening om vad muslimer är för något i dina ögon!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?