Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#10 Jocke Jag ska berätta för hur nio Eriksson arbetare vistades 7 år i den muslimska arabvärlden, de tyckte som du till en början, att de var sår trevliga dessa muslimer men allt efter åren gick så märkte den rådande falskhet och nazistiska apropåer muslimerna höll sig med så flertalet vägrade att vara kvar och sökte sig tillbaka till Sverige trots att de tjänade stora pengar. Lite kuriosa, det står i Koranen att man ska ljuga om man finner en vinning på det, att tänka logiskt behöver man inte, för det har inte Allah sagt någonting om" så här kan jag ta fram fler exempel på att deras irrläror fördummar vilken muslim som helst och märk väl, att varje muslimsk medlemstat i FN är emot demokrati! Förstår du nu att du försvarar något som du borde sluta med, annars så får vi se dig som promuslim eller än värre som proislamist och det begriper var och än att ditt tal om feminism är kanske ett led i att du har muslimska ideal. Välj själv hur du vill att vi ska se dig! Kom nu inte med några fnoskler som försvar, för då har jag mer att komma med som inte är så kul för dig att höra, du ska veta att Sourze har stora öron utanför vårt kommentarsfält.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?