Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Hej Jan. Ja, du vet ju nog, precis som jag, att man, i samband med artikel-inlämnning, bör ge en beskrivning om sig själv, en beskrivning som man tycker överensstämmer väl med verkligheten. JA, liksom du antydde och liksom lade mig till last, så både lär jag vara och är sannolikt insatt i det mesta. OBS! jag skrev inte att jag är VÄL insatt, eller gjorde jag? Bara "svenskt lagom insatt". Som KOMMENTAR till din kommentar: "islamisterna" vet möjligen att en avbildning av profeten som hund är en skymf. Det är ju inte heller "islamisterna", som avbildar profeten. Tvärtom är det deras fiender, som abildar honom, på ett skändande, blasfemiskt vis. SAMMANTAGET: bara för att "islamisterna" själva inte avbildar sin profet, så förhindrar det väl inte att de kan bedöma vad som är en skymf t.ex. en hund mot densamme? Med all respekt Jan, nu liksom förut, men jag förstår inte riktigt motsättningen här.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?