Valt inlägg:
Leif och Jan
Jo jag förstår era invändningar, men jag arbetar efter tesen att jag inte skriver för andra än de som klarar av mina texter.
Att det i sin tur inte innebär att jag även i mina egna ögon tänker att jag borde kunna bättre är sant - dock räcker inte utrymmet på bara 3500 tecken för det - annars hade ni fått se på utläggningar.
- Visst, invänder någon - man kan dela upp utläggningen i flera kapitel, men jag vill varken förorsaka hjärtinfarkt eller hjärnblödning hos de få tappra läsare jag har - det räcker med höjningen av deras blodtryck - vilket läkarvetenskapen är ense om inte är en sjukdom - annars skulle jag efter varje inlägg bifoga en önskan om ett snart tillfrisknande.
"Ps" - jag vet att förkortningen betyder "efterskrift" alltså ett ord. "Ds" betyder "densamme" alltså den som även skrivit det som skrivits innan p-esset. Jag vet också att e-post inte har så mycket med epos att göra, men även epos är något i stil med ett "post skriptum" då ju handlingen utspelas i förfluten tid.
Ibland handlar det bara om att välja rätt språk för tolkningen ..
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?