Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jan Brunnegård, det hände sig en fredagsmorgon att de som ville följa den gnostiska stigen och guds bud, till skillnad mot den judiska idén om världsherravälde, just var kända till namn, antal och var de samlades.  Samt vad de gjorde för gott.  Inte förrän i vår tid håller denna sida på att hämta sig från den utrensning och de blodbad som resulterade av att din sida hade denna information.  Jag skriver din sida, för du har själv visat vad du känner inför de gnostiska evangelierna, här på Sourze.  Som du vet kan jag ge exakta referenser till vad du har skrivit.  Det kända blodbadet fredagen den 13 oktober 1307 var en del i ett större skeende av utrensning av katarerna genom inkvisitionen.  Vann gjorde maktens kyrka, den du i alla dina ageranden har försvarat samtidigt som du hävdar att du inte gillar maktkyrkor.  Det sker oerhört stora ting och jag har återkommande länkat till det, men allt gott jag länkar till förkastas och bespottas av din sida, så den här gången får du inget.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?